استاندار لرستان گفت: مهم‌ترین اولویت دولت انجام کارهای نیمه‌تمام است.

به گزارش میرملاس‌خبر، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در سخنانی اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت دولت تکمیل پروژه‎‌های نیمه‌تمام است، به همین منظور طرح‌های استانی را اولویت‌بندی و عمده اعتبارات را به این بخش تخصیص داده‌ایم.

وی افزود: طبق برآوردها ۱۱۲ پروژه در این بخش برنامه‌ریزی شده که از ساخت خانه بهداشت تا احداث جاده جزء این طرح‌ها است که امیدوار هستیم تا پایان فعالیت دولت دوازدهم این طرح‌ها به اتمام برسند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در سطح ملی هم تعدادی پروژه مانند سدها و آزادراه داریم که امیدوار هستیم تا پایان سال مالی انجام شود، مطرح کرد: یکی از فعالیت‌های خوب دیگر که در روزهای اخیر انجام شده حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از تهاتر مالیاتی برای طرح‌های استان تامین شده و همین عدد از تهاتر بانکی هزینه می‌کنیم.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای ما بحث انتخابات و برگزاری انتخابات درست متناسب با شان مردم لرستان است.

خادمی اضافه کرد: از چند روز آینده رسما فعالیت‌های انتخابات در کشور و استان شروع خواهد شد، و این پروژه‌ای سنگین و یکی از وظایف اصلی ما در پایان دولت است که امیدوار هستیم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی انتخاباتی سالم، رقابتی و مشارکتی داشته باشیم.