مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: مردم می‌توانند از طریق گوشی همراه وارد سامانه بیمه کوثر شوند و بعد از تکمیل فرم مربوطه، کارشناسان این شرکت جهت پرداخت خسارات وارده به لوازم خانگی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش میرملاس‌خبر، فریدون خودنیا شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان در بحث پرداخت خسارت لوازم خانگی ناشی از نوسانات برق قراردادی با بیمه کوثر منعقد کرده است.

وی افزود: مردم می‌توانند از طریق گوشی همراه وارد سامانه بیمه کوثر شوند و فرم مربوطه رو پر کنند تا این شرکت جهت پرداخت خسارت رسیدگی‌های لازم را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: چنانچه بر اثر حوادث فنی نیز مشکلی به‌وجود آید همکاران ما در مدیریت توزیع برق این آمادگی رو دارند که فرم‌های مخصوص رو پر کرده و در جهت پرداخت خسارت مورد تایید کارشناس این شرکت اقدام کنند.

خودنیا با بیان اینکه در روزهای پایان هفته اختلاف بین تولید و مصرف برق زیاد نیست، گفت: بنابراین با توجه به تعطیلی کارخانه‌ها و ادارت کلان شهرها، مصرف برق در روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش می‌یابد به همین دلیل در این روزها کمترین خاموشی‌ها را داریم.

وی با تاکید به اینکه تولید برق جزو وظایف شرکت توزیع برق لرستان نیست، تصریح کرد: کمبود تولید برق به هیچ عنوان مربوط به عملکرد بنده نبوده و جزو شاخص‌های ارزیابی ما نیست.