نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انبوه مشکلات چند دهه لرستان نیازمند نگاه مخصوص و ویژه‌ای است، زیرا جوانان و خانواده‌های این استان از بیکاری و تورم رنج می‌برند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: همه ما قدردان تلاش نیروی انتظامی هستیم، نیروی انتظامی نشان داده که در برابر قانون‌شکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت باصلابت عمل می‌کند؛ اما در مقابل ملت فروتن و متواضع است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تشییع شهدا و مناسبت‌های مختلف حکایت از عمق و پیوند مردم با نیروی انتظامی دارد، افزود: این نیرو در مأموریت خود باصلابت و مقتدر عمل می‌کند، درهرحال امنیت بستر هر پیشرفتی است و نیروی انتظامی در این جهت نقش‌برجسته و ممتازی دارد که قابل تشکر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: حضور نیروی انتظامی در حراست از ۹۰۰ پایگاه نمازجمعه در گرما و سرما قابل‌تقدیر و تشکر است، حضور برای امنیت و حراست در داخل شهرها و خیابان‌ها، اماکن گوناگون، در جاده‌ها، مرزها، مبارزه بی امام با اراذل‌واوباش و قاچاقچیان ستودنی است، برای اینکه امنیت و آرامش مردم مختل نشود نیروی انتظامی پای‌کار است، ازاین‌جهت این هفته و روز را به جمیع فراجا و نیروی انتظامی و خانواده‌های آنها و… تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه لرستان در طول چند دهه مشکلات متعددی دارد و کسی انتظار ندارد در طول دو سال عمر دولت این کاستی‌ها و مشکلات رفع شود، گفت: اما مسئولان کشوری، سران سه قوه و… توجه کنند که انبوه مشکلات چند دهه لرستان نیازمند نگاه مخصوص و ویژه‌ای است، کسی انتظار ندارد در این مدت کوتاه کاستی‌ها برطرف شود، اما این اعتبارات در این استان نیازمند این است که افزایش قابل‌توجهی پیدا کند، وضعیت اشتغال پایدار در لرستان وضعیت خوبی نیست، جوانان و خانواده‌های آنها از بیکاری و تورم رنج می‌برند.

حجت‌الاسلام شاهرخی افزود: صنایعی در استان داریم که سال‌ها است تعطیل بوده و گاهی در دستگاه قضائی و گاهی در دستگاه اجرایی پیگیری‌هایی شده؛ اما هنوز به آن نتیجه مطلوب نرسیده است.

وی، تأکید کرد: من از این تریبون از مسئولان کشوری و سران سه قوه درخواست می‌کنم که توجه بیشتری به لرستان داشته باشند و این استان را در جهت خروج از این وضعیت، تورم، بیکاری و… و رسیدن به نقطه مطلوب که تحول همراه با جهش است یاری کنند.