معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ظرفیت های گردشگری قلعه فلاک الافلاک گفت: با پیگیری‌های متعدد و تامین اعتبار پس از نقل مکان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مابقی حریم قلعه نیز به میراث فرهنگی واگذار می‌شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، احمدرضا دالوند در سخنانی قلعه فلک‌الافلاک را از مهمترین زیرساخت‌های گردشگری کشور دانست و اظهار داشت: با پیگیری‌های متعدد و تامین اعتبار پس از نقل مکان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مابقی حریم قلعه نیز به میراث فرهنگی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع زیرساخت‌ها در همه زمینه‌ها بویژه گردشگری نقش مهمی دارد، افزود: متاسفانه در لرستان به دلیل بی‌توجهی از گذشته دچار مشکلاتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه لرستان در حوزه میراث فرهنگی و ظرفیت‌های گردشگری از استان‌های برجسته کشور است، عنوان کرد: صدا وسیما مرکز لرستان در معرفی ظرفیت‌های استان بخوبی اقدام کرده اما نیاز است به فرهنگ‌سازی در حفظ آثار و زیرساخت‌ها و توسعه صنعت گردشگری بیشتر توجه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید به اینکه ساماندهی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی لرستان از مهمترین برنامه‌های دولت در لرستان است، تصریح کرد: در تخصیص اعتبارات نیاز به همکاری و توجه بیشتر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داریم تا بتوان از این ظرفیت‌ها به خوبی در راستای توسعه این صنعت و ایجاد اشتغال استفاده کرد.