دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: قاتل شهید پوردهقان بلافاصله پس از شهادت دستگیر و حکم قصاص در محل وقوع جرم صادر شده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، داریوش شاهون‌وند عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی، اظهار داشت: متاسفانه مردم عادی عدم صحت این نوع مطالب منتشرشده را نمی‌دانند به همین منظور اصحاب رسانه باید با دقت بیشتری موضوعات را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در سیستم قضایی اجازه نداریم برخی از مطالب را اطلاع‌رسانی کنیم، افزود: بعد از صدور رای قطعی می‌توان در چارچوب قانون برخی از مطالب را انتشار کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در خصوص برخورد با اراذل و اوباش، عنوان کرد: برخی مجرمان حرفه‌ای هستند که کوچکترین  اشاره‌ و اطلاع‌رسانی ممکن است سبب از بین رفتن ادله و متواری شدن آن‌ها شود به همین سبب اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

وی با تاکید به اینکه خوشبختانه امروز وحدت، تعامل و همکاری بسیاری خوبی بین سیستم قضایی و نیروی انتظامی وجود دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی را به عنوان بازوی قدرتمند دستگاه قضا می‌دانیم.

شاهون‌وند با اشاره به شهادت شهید پوردهقان به دست اراذل و اوباش، بیان کرد: قاتل شهید پوردهقان بلافاصله پس از شهادت دستگیر و حکم قصاص در محل وقوع جرم صادر شده و به محض قطعیت رای و تشریفات قانونی در محل اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: دستگاه قضا با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌کند و با کسی تعارف ندارد.