معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بهره‌برداری از پروژه‌ها معطل نخواهد شد، زیرا خدمت به مردم نباید یک لحظه تعطیل شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، محمود ثمینی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان لرستان  با تاکید به اینکه انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت استکبارستیزی همواره در حال مبارزه است، اظهار داشت: دشمنان لحظه‌ای ما را آرام نمی‌گذارند، جرم ما استقلال‌طلبی و عدم وابستگی به شرق و غرب و در عین حال اسلامی بودن نظام و مبتنی بر رای مردم و مردمی بودن آن است.

وی با اشاره به پیروزی مردم تحت رهبری حضرت امام (ره) افزود: مردم مبارز ایران هشت سال دفاع مقدس را در مقابل تمامی حامیان رژیم بعث عراق به انجام رساندند و یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت و همه ما مرهون و مدیون شهدا، آزادگان ،جانبازان و ایثارگران هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، ادامه داد: اکنون پس از ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دولت‌های مختلف خدمات فراوانی را برای همه مردم در اقصی نقاط کشور انجام داده آن هم در سخت‌ترین شرایط تحریم که استکبار جهانی بر مردم عزیزایران تحمیل کرده است.

وی گفت: مردم همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند و مشکلات اقتصادی و شرایط خاصی که ایجاد شده هرگز باعث نمی‌شود که مردم از نظام و انقلاب دست بردارند و این مردم شایسته بالاترین و بهترین خدمت‌ها هستند.

ثمینی با بیان اینکه وظیفه داریم هرگونه خدمتی که از دست ما  بر می‌آید برای مردم انجام دهیم و مردم را به نظام اسلامی امیدوارتر کنیم، خاطرنشان کرد: هر پروژه‌ای که آماده بهره‌برداری باشد معطل نخواهد ماند، اگرچه ممکن است افتتاح نمادین در مناسبت‌هایی انجام شود اما یک لحظه بهره‌برداری از پروژه‌ها معطل نخواهد شد، زیرا خدمت به مردم نباید یک لحظه تعطیل شود.