استاندار لرستان درخصوص خرید و فروشی املاک پادگان ۰۷، گفت: مشاوران املاک و بنگاه‌ها باید این اقدامات را متوقف کنند در غیر این صورت عواقب حقوقی متوجه آن‌ها می‌شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، فرهاد زیویار در بازدید از پادگان ۰۷ درخصوص حواشی به‌وجود آمده، اظهار داشت: این احساس مسوولیت نشات گرفته از دلسوزی‌ها است و ربطی به جناح یا گروه خاصی ندارد، مردم سال‌ها کنار این ملک بودند و نسبت به آن تعلق خاطر دارند.

وی با بیان اينکه اين پادگان جزو هویت شهر ماست، افزود: تمام تصمیمات گرفته‌شده بین سال‌های ۹۲ و ۹۹ است و مربوط به دوران مدیریت بنده نیست.

استاندار لرستان ادامه داد: بنده زیر بار مسوولیت تصمیمات دولت‌های گذشته نیز می‌روم چون جدای از هم نیستیم و کسی را متهم نمی‌کنم.

وی با تاکید به اینکه ما وارث مسؤولیتی هستیم که هیچ ارتباطی به دوره مدیریتمان ندارد، تصریح کرد: همه این تصمیمات قبل از سال ۱۴۰۰ گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پادگان ۰۷ دارای مساحت ۱۵ هکتار است که طبق توافق‌های انجام شده ۷ هکتار آن در اختیار شهرداری و ۸ هکتار آن سهم ارتش شده است اما تمام تصمیم‌های گرفته قطعی و نهایی نیست ما امکانات خوبی داریم تا جایی که بتوانیم از نظر قانونی بهترین تصمیم را می‌گیریم.

زیویار با بیان اينکه حساسیت رسانه‌ها را نسبت به این موضوع به فال نیک می‌گیرم، گفت: این موضوع مطالبه عمومی است و مسولان استان نمی‌توانند با انتظارت جامعه فاصله داشته باشند، به همین دلیل در چند روز آینده جلساتی برگزار خواهد شد و تصمیماتی نیز اتخاذ می‌شود.

وی درخصوص خرید و فروشی املاک پادگان ۰۷، تاکید کرد: مشاوران املاک و بنگاه‌ها باید این اقدامات را متوقف کنند در غیر این صورت عواقب حقوقی متوجه آن‌ها می‌شود.

استاندار لرستان گفت: تاکنون هیچ سند حقوقی در مجموعه پادگان ۰۷ صادر نشده و از طرف شهرداری نیز پایان‌کار صادر نشده است.