فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان گفت: دشمن‌شناسی جزو وظایف نظامی‌ها و انتظامی‌ها است و معنایش نیز شناخت دشمن و راهکارهای دشمن است.

به گزارش میرملاس‌خبر، سرتیپ دوم مراد خوشکنار روز گذشته در مراسم بصیرت‌افزایی و ارتقاء معنوی کارکنان ارتش با بیان اینکه دشمن‌شناسی جزو وظایف همه نظامی‌ها است، اظهار داشت: دشمن شناسی یک فراز عام دارد که وظیفه همه افراد اعم از سیاسی و غیرسیاسی است اما فراز دیگری دارد که جزو وظایف نظامی‌ها و انتظامی‌ها است و معنایش نیز شناخت دشمن و راهکارهای دشمن است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان افزود: امروز همه نظامی‌ها باید در کنار حفظ آمادگی‌های نظامی خود با تحلیل و تحقیق به موقع و درست در مورد دشمن و نوع فعالیت دشمن شناخت کافی را داشته باشند، زیرا کوچکترین غفلت در این زمینه ممکن است خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بینش، دانش، آگاهی از مباحث سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مورد نیاز کارکنان و خانواده آنان است، که به حول و قوه الهی با بصیرت‌افزایی کارکنان و خانواده آنان و همچنین گوش به فرمان دستورات فرماندهی معظم کل قوا بودن و حضور عقیدتی سیاسی، توطئه‌های دشمن هموارا خنثی شده است.

امیر خوشکنار در پایان ضمن تاکید بر حفظ آمادگی و نظم و انضباط خطاب به فرماندهان لشکر ۸۴ و تیپ ۱۸۴ خرم‌آباد تصریح کرد: ضمن بالا بردن سواد رسانه‌ای خود، در بهره‌برداری از شبکه‌های مجازی هوشیار و بیدار باشید، چرا که گسترش فضای مجازی یکی از ابزارها و توطئه دشمن در جنگ نرم است.