مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به بارش برف، راه ارتباطی ۳۵ روستای استان مسدود است که تلاش برای بازگشایی راه این روستاها از سوی عوامل راهداری ادامه دارد.

به گزارش میرملاس‌خبر، مهدی پازوگی صبح امروز در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت راه‌ ارتباطی روستاهای استان اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در لرستان، امروز صبح راه ارتباطی ۲۰۲ روستای استان مسدود شده بود که عوامل راهداری و اجرایی برای بازگشایی راه این روستاها وارد عمل شدند.

وی با بیان در حال حاضر با توجه به اقدامات صورت گرفته، راه ارتباطی ۳۵ روستا مسدود است، افزود: از این تعداد، پنج روستا مربوط به بخش «پاپی» شهرستان خرم آباد بوده که بر اثر رانش زمین مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، بیان داشت: راه ارتباطی ۳۰ روستا نیز در بخش «کاکاوند» شهرستان دلفان مسدود است که تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها تا امروز قبل از ظهر ادامه دارد.

وی، گفت: در پی این بارش‌ها برق ۱۱ روستا در شهرستان خرم آباد و مناطق «وارک غربی و شرقی» قطع شده بود که عوامل شرکت توزیع برق در حال انجام مانور هستند تا هر چه زودتر برق این روستاها وصل شود.