استاندار لرستان گفت: گرچه وضعیت شیوع کرونا بهتر شده است اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل قبل همچنان لازم و واجب است.

به گزارش میرملاس خبر، سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد با ابراز خوشحالی از کاهش روند ابتلاء به بیماری، فوت و آمار بستری در سطح کشور، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استان لرستان نیز از نظر شیوع کووید ۱۹ به سمت مناسبی در حال حرکت است اما باید توجه کرد که این وضعیت به رفتار ما بستگی دارد.

وی افزود: در صورت عادی‌انگاری و عدم رعایت پروتکل‌ها و برگزاری دورهمی‌ها و مراسمات به سرعت به همان شرایط سخت بر می‌گردیم.

استاندار لرستان با اشاره به نزدیک بودن ماه‌های بهمن و اسفند، مطرح کرد: این ماه‌ها برای اصناف از نظر اقتصادی خیلی مهم است و اگر مردم رعایت نکنند مشکلات زیادی برای خودشان و برای دیگران به وجود می‌آورند، بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارای اولویت است.

وی تاکید کرد: اگرچه وضعیت بهتر شده اما همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل قبل همچنان لازم و واجب است و نباید تغییر کنند.

خادمی در پایان به موضوع تمدید پرداخت تسهیلات بانکی به اصناف آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا پایان بهمن‌ماه فرصت پرداخت تسهیلات مذکور تمدید شود.