فرماندار خرم آباد، گفت: در زمان حاضر سیلاب راه ارتباطی ۲۳ روستای خرم آباد را مسدود کرده و در بخش پاپی نیز سه پل موقت را تخریب کرده است

به گزارش میرملاس‌خبر، محسن احمدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مسدودشدن راه ارتباطی ۲۳ روستای خرم‌آباد، اظهارداشت: راه ارتباطی روستاهای سیرم به‌طرف تنگ هفت، روستاهایی از دهستان‌های کشور و چم‌سنگر مسدود شده است.

وی افزود: راه ارتباطی پشته جزایری و سراب یاس خرم‌آباد نیز مسدود شده بود که این مسیرها را با ارسال ماشین‌آلات و تجهیزات به‌طور موقت بازگشایی کرده‌ایم.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به مسدودشدن پل موقت بلیلوند و پل ورودی بام شهر از سمت کرگانه، گفت: زیرگذرهای امام حسین (ع)، گردشت و ۲۲ بهمن هم برای دقایقی مسدود شد که شهرداری این مناطق را بازگشایی کرد و در حال حاضر مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه سه واحد مسکونی در یکی از روستاهای بخش چغلوندی  در محاصره سیل قرار دارد، اظهار داشت: اکیپ‌هایی به این منطقه اعزام و مشکل آن‌ها رفع شد، اما از ساکنان این منازل خواسته‌ایم که امشب منازل خود را ترک کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

احمدی با بیان اینکه سه پل موقت که در بارندگی های قبلی تخریب شده بودند مجددا تخریب شده اند، تصریح کرد: پل‌های موقت چولریز، مامون و نوده از بخش پاپی دوباره تخریب‌شده‌ و ارتباط آن‌ها با بخش چم‌سنگر در حال حاضر قطع است.