نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: سخن‌درمانی و دیدار درمانی در این استان نتیجه نمی‌دهد و مسائل و مشکلات مردم لرستان نیازمند کار درمانی است.

گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با تاکید به اینکه اصحاب رسانه می‌توانند در رشد و کمال جامعه مؤثر باشند، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا سه وظیفه مهم اهالی رسانه است.

وی با اشاره به دنبال‌کردن هشت مسئله اساسی در شهر با همکاری مدیران و تشکل‌ها، افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده، توجه به حجاب و عفاف در جامعه، ارتقای کیفی مراسم نمازجمعه، بزرگداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بسط و گسترش جهاد تبیین باهدف بصیرت‌افزایی و بیان خدمات نظام و توطئه دشمنان در جنگ شناختی، ارتقای کیفیت مدیریت مساجد، ارتقای روحیه پهلوانی و ترویج آموزه‌های اخلاقی در بین ورزشکاران، انسجام‌بخشی دررابطه‌با تشکل‌های فرهنگی از جمله هشت مسئله اساسی بوده که دنبال شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه شاهد توسعه متوازن در استان نیستیم، مطرح کرد: نظام خدمات اساسی انجام داده اما لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است.

وی به استخدام‌های غیرقانونی اشاره کرد و گفت: باید با استخدام‌های غیرقانونی از سوی دستگاه‌های نظارتی برخورد شود زیرا بعضی کارها ظاهرش قانونی و باطن آن تبعیض است و این را به سازمان بازرسی هم اعلام کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تاکید به اینکه سخن‌درمانی در لرستان نتیجه ندارد، تصریح کرد: در نامه‌نگاری‌های انجام شده با سران قوا وضعیت استان بیان شد و مسائل و مشکلات مردم لرستان نیازمند کار درمانی است.