مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ غنی ایثار و آموزه‌های دینی به نسل‌های آینده، گفت: شهدای گرانقدر از قشرهای مختلف، شناسایی و ضمن تشکیل بانک اطلاعاتی این عزیزان، به نسل جوان معرفی گردند.

به گزارش میرملاس خبر، مریم پورسرتیپ در سومین جلسه‌ی کمیته‌ی اقشار و تشکل‌های مردمی با اشاره به این بیان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «ارزش شهادت بالاترین ارزش‌هاست و زمان همه چیز، بجز خون شهدا را کهنه می‌کند»، بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس با فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان و جانبازان تحقق پیدا کرد و همه‌ی ما وظیفه داریم قدردان این عزیزان باشیم.

وی افزود: کوچه‌ها، خیابان‌ها و محله‌های ما با نام شهدا مزین است و این بیانگر نقش شهدایی است که از کوچه، کوچه و محله، محله‌ی این سرزمین در دفاع از وطن، از جان خود گذشتند و نقش اساسی در حفظ انقلاب اسلامی داشتند.

پورسرتیپ ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و ادامه راه شهدای عزیز، در واقع حرکت در راه انبیای الهی و قرآن می‌باشد و ضرورت دارد این فرهنگ غنی و آموزه‌های دینی را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم و این زمانی محقق خواهد شد که مشارکت همه جانبه‌ی دستگاه‌ها و نهادهای مدنی، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: کمیته‌ی اقشار و تشکل‌های مردمی، در واقع ترویج دهنده‌ی نقش گروه‌های مختلف مردم در پیروزی انقلاب و ایثار و شهادت است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان تاکید کرد: انتظار می‌رود با همکاری و هماهنگی بین بخشی دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، شهدای گرانقدر از قشرهای مختلف،(مداح، کارمند، دانش آموز، دانشجو، پزشک، معلم، کاسب، کارگر، راننده و …) شناسایی و ضمن تشکیل بانک اطلاعاتی این عزیزان، به نسل جوان معرفی گردند.

انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا