نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دولت لازم است در دو سال باقی‌مانده اقدامات اساسی را برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم در این استان را انجام دهد.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در استان تأکید کرد و اظهار داشت: دولت لازم است در دو سال باقی‌مانده اقدامات اساسی را برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم و همچنین راه‌اندازی صنایع تعطیل به‌خصوص در لرستان را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حالی اداره کشور را تحویل گرفت که طبق نقل خود مسئولان دولت دوازدهم خزانه بدون پول را تحویل دولت سیزدهم دادند، افزود: کسری بودجه، مطالبات پیمانکاران، عدم اختصاص اعتبار برای طرح رتبه‌بندی معلمان، تعرفه‌گذاری پرستاران، بازنشستگان و ده‌ها مطالبه و درخواست این‌چنینی به سمت دولت سیزدهم سرازیر شد، دشمنی‌های نظام سلطه و برخی مخالفت‌های داخلی را هم باید به این اضافه کرد، اما رئیس‌جمهور با نگاه به داخل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، بانشاط و خستگی‌ناپذیر به همراه همکارانش، کار خود را شروع و خدمات برجسته‌ای را ارائه داد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: دایره تلاش دولت در همه وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها، گسترده است، البته این قطار سازندگی نیاز است با سرعت بیشتری حرکت کند تا دستاوردهای افزون‌تری را برای کشور در پی داشته باشد و رفاه مردم را رقم بزند.

وی با بیان به اینکه هفته دولت فرصتی است که همه خدمتگزاران خدمات خود را به مردم ارائه و بیان کنند و هم در راستای ارائه خدمات بیشتر اقدام کنند، تصریح کرد: قطعاً در این مقطع حساس از تاریخ که جبهه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در مقابل نظام سلطه صف‌آرایی کرده، نظام اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در مقابل نظام سلطه تبهکار قد علم کرده، هر خدمت ماندگاری که به مردم ارائه شود و باعث شود سرمایه اجتماعی مردم حفظ شود و بر آن افزوده شود، اجر و پاداش بی‌کرانی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر برگزاری یک همایش و کنگره بزرگ در اربعین، تصریح کرد: روح شیعه، روح کربلایی است، جان شیعه، جان حسینی است، روحش کربلایی و عاشورایی است، این همایش و همایش عظیم باید در روز اربعین و در کربلا رقم بخورد تا روح شجاعت و ایثار از آن مرقد شریف با جان‌ها و پیروانش پیوند بخورد.

وی عنوان کرد: پیروانی از دورترین نقاط و از پنج قاره دنیا در این کنگره حضور پیدا می‌کنند، در این کنگره باید همه تلاش کنیم و هر کسی بتواند هر چه در این راه کمک کند، اجر و پاداشش جبران‌ناپذیر است، قابل‌توصیف نیست.