نائب رئیس شورای اسلامی شهر خر‌م‌آباد گفت: ایجاد شهرداری منطقه چهار خر‌آباد برای ایجاد رضایت‌مندی و افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان ضروری است.
مجید دریکوند در گفت‌گو با خبرنگار میرملاس‌خبر، با تاکید به ضرورت ایجاد شهرداری منطقه ۴ خرم‌آباد، اظهار داشت: ایجاد شهرداری منطقه ۴ خرم‌آباد برای ایجاد رضایت‌مندی و افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان ضروری است.
وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰ درصد گستره مدیریت شهری خرم‌آباد در حوزه شهرداری منطقه ۳ است، افزود: جمعیت و مهاجرین به خرم‌آباد در حال افزایش است و ناگزیر از برنامه‌ریزی برای آینده شهر هستیم با ۳ منطقه نمیتوان به مردم خدمات ارائه داد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ادامه داد: شهرداری منطقه ۴ و یا ایجاد شهرداری‌های نواحی راهگشای این مشکل است که در آینده نزدیک با احتمال الحاق بیش از ۱۰ اَبَر روستا به خرم‌آباد تبدیل به یک بحران و چالش جدی خواهد شد.
وی تاکید کرد: برای ایجاد شهرداری منطقه ۴ نیازی به جذب نیروی جدید و یا تجهیزات و امکانات و ساختمان نخواهد بود و این موضوع بار مالی به همراه نخواهد داشت چرا که شهرداری خرم‌آباد تقریبا ۴۰۰ نفر نیرو اضافه بر چارت مصوب خود دارد و این اقدام منجر به آمایش نیرو و افزایش بهره‌وری خواهد شد.