استان لرستان ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل راه‌های ارتباطی و چهارخطه‌های استان گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تسریع در روند اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تأمین قیر رایگان برای آسفالت راه‌های ارتباطی سطح استان قول مساعد داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، فرهاد زیویار شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تکمیل راه‌های ارتباطی و چهار خطه.های استان از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بود که به منظور پیگیری و تأمین اعتبارات مورد نیاز، این جلسه در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

وی افزود: راه‌های ارتباطی یکی از اصول اولیه ایجاد زیرساخت‌ها در استان است، که با توجه به تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای تکمیل پروژه‌های راهسازی شامل تکمیل چهار خطه های خرم آباد – پلدختر، خرم آباد – کوهدشت، خرم آباد – نورآباد، بروجرد – اشترینان، الیگودرز – اصفهان، ازنا – شازند و همچنین عملیات ریل گذاری راه آهن در استان، امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد تحول در حوزه راه‌های استان باشیم.

استاندار لرستان تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیای مهم لرستان در غرب کشور، بسیار مهم است در بحث اقدامات عمرانی برای ایجاد و تکمیل راه‌های ارتباطی تسریع شود که در جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

زیویار با اشاره به پربار بودن این جلسه در وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تسریع در روند اجرای مصوبات سفر و همچنین تأمین قیر رایگان برای آسفالت راه‌های ارتباطی سطح استان قول مساعد داد.