مدیرکل سازمان زندان‌های لرستان با اشاره به برگزاری همایش استانی چالش‌های مددکاری اجتماعی گفت: در این همایش باید مشکلات مددکاری اجتماعی مشخص و با ارائه پاسخ‌های علمی، چراغ راهی در این حوزه ایجاد شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، عبدالمجید کشوری عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش استانی چالش‌های گزارش‌نویسی و مستندسازی مددکاری اجتماعی اظهار داشت: این همایش باید به شکلی برگزار شود که در شان استان و جایگاه مددکاران لرستان باشد.

وی با تاکید اینکه این همایش باید زمینه‌ای برای شناخت بیشتر حوزه مددکاری باشد، افزود: نتایج جامع و علمی این برنامه را باید به جامعه هدف و جامعه علمی کشور ارائه دهیم.

مدیرکل سازمان زندان‌های لرستان تصریح کرد: در این همایش باید بررسی مقالات، چالش‌ها و مشکلات حوزه مددکاری مشخص شود و با ارائه پاسخ‌های علمی، چراغ راهی در حوزه مددکاری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌هایی که با حوزه‌های مددکاری همکاری دارند با مردم ارتباط نزدیک‌تری دارند، گفت: مددکاران با مردم ارتباط قلبی و عاطفی دارند، بنابراین قدم گذاشتن در این حوزه برای شناخت زوایای کار مددکاران، اقدامی بزرگ و ارزشمند است و باید در این همایش با راهکارها و ارائه مباحث علمی به نتایج مشخصی برسیم.