نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر دوری از رفاه زدگی و دنیا طلبی از سوی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد بر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان در استان تاکید کرد و اظهار داشت: باید همچنان این امر در اولویت مسئولان کشوری و استانی قرار بگیرد، تلاش برای اینکه انبوه بیکاران به اشتغال پایدار برسند همچنان باید با قوت دنبال شود.

وی افزود: البته ایجاد فرصت‌های کاری، مهارت افزایی، کارآفرینی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از طریق سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه، روی آوردن انبوه بیکاران به یادگیری چنین مهارت‌هایی می‌تواند حتی بیش از مشاغل دولتی برای آنها درآمد داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: راهنمایی و توصیه جوانان به یادگیری کارهایی که جنبه فنی دارد می‌تواند در ایجاد اشتغال مؤثر باشد، باید شرایط را طوری فراهم کرد که بخش قابل توجهی از جوانان در این سال‌ها به شغل پایدار برسند.

وی گفت: اگر اشتغال پایدار فراهم شود، آمار ازدواج بالا خواهد رفت، افزایش جمعیت محقق خواهد شد، مشکل مسکن جوانان حل خواهد شد و شاهد پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز خواهیم بود.

حجت الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به دوری از رفاه زدگی و دنیا طلبی از سوی مسئولان، تصریح کرد: این امر به خاطر این است که حکومت اسلامی به تدریج دچار سراشیبی نشود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: بارها در همین جایگاه عرض کرده ام که منصوب ولی فقیه، مدیران در هر قوه‌ای نقطه وسط دایره هستند و نسبت آنها به همه مردم مساوی است.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: هیچ کسی نباید به واسطه انتصاب این افراد از مزیتی برخوردار باشد، هیچ کسی نباید به واسطه دوری از این افراد فرصت از او گرفته شود، فعل و انفعالات اجتماعی به تدریج رخ می‌دهد.