فرماندار دورود گفت: به دنبال احیاء و راه‌اندازی فرودگاه کشاورزی بخش سیلاخور هستیم تا بتوانیم مسیر پرواز هوایی را به این شهرستان فراهم کنیم.

به میرملاس‌خبر، خدانظر دریکوند روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دورود با بیان اینکه مجموعه مدیران این شهرستان همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم بکار می‌گیرند، اظهار داشت: دورود روزگاری قطب صنعتی استان بوده و امروز جوانان تحصیل‌کرده بیکار بسیاری دارد به همین دلیل باید همه تلاش خود را در جهت رفع موانع پروژه های عمرانی و جذب سرمایه گذار بکار بگیریم.

وی با تاکید به اینکه در جایگاه فرماندار عهد می‌بندم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و عمرانی شهرستان به دور از هرگونه حاشیه بکار گیرم، افزود: در این راه دست یاری خود را به سوی همه ذی نفوذان، صاحب نظران، سرمایه‌گذران و صاحبان قلم اندیشه دراز می‌کنم.

فرماندار دورود با اشاره به اینکه این شهرستان در سه حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد، عنوان کرد: از همین تریبون از همه کسانی که توان سرمایه‌گذاری در این شهرستان را دارند دعوت می‌کنم به دورود بیایند و ما نیز قول می‌دهیم همه تلاش خودمان را در جهت رفع موانع سرمایه‌گذاری بکار بگیریم.

وی اولویت اول را اتمام پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه کمربندی، بیمارستان جدید، صنایع تعطیل و نیمه تعطیل در شهرستان دانست و گفت: در حوزه گردشگری اگر بتوانیم گردشگر بیشتری را جذب کنیم بازار و صنوف شهرستان دورود رونق پیدار خواهند کرد.

دریکوند با بیان اینکه جاذبه‌های متعدد طبیعی که در دورود وجود دارد انگیره حضور گردشگران را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: در این راستا به دنبال احیاء و راه‌اندازی فرودگاه کشاورزی بخش سیلاخور هستیم تا بتوانیم مسیر پرواز هوایی را به شهرستان دورود فراهم کنیم که در این راه مقدماتی فراهم شده که امید است عملیاتی شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان داشت: ما به عنوان مجریان و برگزارکنندگان انتخابات با بی‌طرفی کامل در جهت برگزاری انتخابات سالم به دور از حاشیه و با مشارکت بالا قدم برمی‌داریم.

فرماندار دورود ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام نه می‌توانند و نه می‌خواهند با کشور ما مقابله سخت و نظامی کنند، اما برنامه‌هایی دیگر از جمله تفرقه، بدبینی، بی‌اعتمادی مردم به نظام را در سر دارند.

وی اضافه کرد: در ۴۲ سالی که از انقلاب میگذرد هرجایی که نظام با مشکل مواجه بوده این مردم بودند که نظام را با حضور پرشور خود از جمله در انتخابات حفظ کرده‌اند.

دریکوند اظهار داشت: ان‌شاالله مردم در انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور خود توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی در بخش دیگر با بیان اینکه به افرادی که در روستا قصد احداث خانه را داشته باشند وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی تعلق خواهند گرفت، افزود: اگر قصد تخریب و نوسازی داشته باشد تسهیلات ۵۵ میلیون تومانی، ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و ۸ تن سیمان هدیه رهبری نیز تعلق خواهد گرفت.

فرماندار دورود اضافه کرد: در شهر هم برای تخریب ساختمان و احداث مجدد آن وام ۶۵ میلیون تومانی، ۲۵ میلیون تسهیلات بلاعوض و ۸ تن سیمان هدیه رهبری تعلق خواهد گرفت.