رئیس هیئت کشتی لرستان تاکید کرد: بنده تنها برای خدمت به کشتی آمده‌ام و قصد کاندیداتوری و پست گرفتن ندارم

به گزارش میرملاس‌خبر، فرید بهرامی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی هیئت کشتی شهرستان‌های استان لرستان با تاکید به اینکه بنده تنها برای خدمت به کشتی آمده‌ام و قصد کاندیداتوری و پست گرفتن ندارم، اظهار داشت: من جزو برای خدمت به کشتی نیامده‌ام و هدف و قصد دیگری ندارم و می‌خواهم ثابت کنم که می‌شود هنوز غلام‌محمدی‌های دیگری را تحویل جامعه ورزشی کشور داد.

وی افزود: در چند ماهه اخیر به منزل ۱۸ نفر از پیشکسوتان کشتی رفتم و از آن‌ها طلب کمک کردم و رایزنی‌های لازم برای تمرینات کشتی‌گیرانی که در لیگ برتر حضور دارند، انجام شده است.

رئیس هیئت کشتی لرستان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که هیئت‌های ورزشی ساختارمند شوند، خاطرنشان کرد: اکنون کمیته داوران و کمیته آموزشی هیئت کشتی استان فعال شده است.

وی با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده در زمان برگزاری انتخابات هیئت کشتی در استان، گفت: ذهن و مغزم را از مشکلات به‌وجودآمده در زمان انتخابات هیئت کشتی پاک کردم و از همه عزیزان انتظار کمک دارم و می‌خواهم در برابر توهین‌ها صبور باشم.

بهرامی با یادآوری اینکه اکنون لرستان دارای ۶۲ قهرمان کشتی آزاد و ۳۴ قهرمان کشتی فرنگی در رده‌های سنی مختلف است، تصریح کرد: آنچه که در توان دارم برای کشتی خواهم گذاشت تا دوباره کشتی لرستان در سطح کشور مطرح شود.