معاون استانداری لرستان با اشاره به فعالیت و خدمات‌رسانی ۹۱ شرکت حمل و نقل بار، افزود: سالانه بیش از پنج و نیم میلیون تن جابجایی بار در این استان انجام می شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، بهرام ستاری صبح امروز در بازدید از پایانه حمل بار خرم‌آباد با بیان اینکه رفع مشکلات پایانه بار اقدامی موثر در راستای توسعه حمل و نقل برون شهری استان است، اظهار داشت: لرستان شریلن حیاتی به بنادر و هفت استان کشور است که این موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در کریدورهای سراسری، یکی از ویژگی های حائز اهمیت حوزه حمل و نقل لرستان به شمار می رود.

وی با اشاره به فعالیت و خدمات‌رسانی ۹۱ شرکت حمل و نقل بار در لرستان، افزود: سالانه بیش از پنج و نیم میلیون تن جابجایی بار در این استان انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: تجهیز و فراهم نمودن فضای پایانه و ایجاد وضعیت مطلوب، فرصت مغتنمی برای حمل و نقل استان است که منجر به جذب رانندگان در نقاط مختلف کشور می شود.

ستاری ادامه داد: بازدید از پایانه حمل بار به منظور آشنایی با نوع خدمات دهی و برطرف کردن مشکلات احتمالی صورت گرفته است که با توجه به بهره مندی از روحیه جهادی، تلاش لازم برای رفع این مشکلات و حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

 

خبرنگار: کرم ملک‌آسا