استاندار لرستان گفت: لرستان از استان های موفق در برگزاری انتخابات مجلس بود.

به گزارش پایگاه‌خبری میرملاس‌خبر، جلسه ویدئو کنفرانس ستاد انتخابات کشور به ریاست وزیر کشور و با حضور استانداران و اعضای ستاد اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد که استاندار لرستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این جلسه مطرح کرد.

استاندار لرستان در این جلسه اظهار کرد: در این جلسه از تلاش استان‌ها به خاطر برگزاری انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و استان لرستان نیز به عنوان یکی از استان های موفق در این زمینه تقدیر شد.

خادمی بیان کرد: لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری که در سال آینده برگزار می شود از موضوعاتی بود که مورد تأکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اصلاح قانون انتخابات و رفع نقاط ضعف به منظور برگزاری انتخابات پیش رو ازدیگر نکاتی بود که در مورد آن بحث شد.

استاندار لرستان به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به مشخص شدن منتخبین مردم استان در همان دور اول، انتخابات سایر استان‌هایی که به دور دوم کشیده شده در شهریور ماه برگزار می شود.

خادمی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از دیگر رخدادهای مهم سیاسی کشور است که در سال آینده برگزار خواهد شد و وزارت کشور با تأکید بر هماهنگی دستگاه های اجرایی در این راستا، پیگیر فراهم کردن شرایط و زمینه برگزاری سالم آن است.
انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا