معاون عمرانی استانداری لرستان با انتقاد از شهرداری و دهیاری‌های شهرستان کوهدشت گفت: متاسفانه افراد سیاسی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان کوهدشت مسئولیت دارند.

به گزارش میرملاس‌خبر، گودرز امیری امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان کوهدشت با بیان اینکه شهرداری یک نهاد مستقل است، اظهار داشت: درآمد شهرداری‌ها متعلق به خودشان است، بنابراین باید هزینه‌ها را هم تامین کنند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری کوهدشت، افزود: متاسفانه شهرداری کوهدشت نمی‌تواند منابع درآمدی خود را کسب کند و از پس هزینه‌های شهر برنمی‌آید.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه ما از عملکرد شهرداری و دهیاری‌های کوهدشت گلایه‌مند هستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه افراد سیاسی و ناکارآمد در شهرداری و دهیاری‌های کوهدشت دارای مسئولیت هستند و ۱۰۰ نفر نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند، این درحالی است که باید از افراد اجرایی و توانمند حمایت شود.

وی با اشاره به تخلف ۷۵۰ میلیون تومانی دهیاری‌ها گفت: بعد از ورود هیئت تخلفات، این دهیارها مجبور به برگرداندن این پول شدند.

امیری ادامه داد: سالیانه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار وارد دهیاری‌های استان می‌شود و شهرستان کوهدشت نیز از این اعتبار سهمی دارد ولی تاکنون شاهد عملکرد مثبتی نبوده‌ایم.