نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ویروس کرونا در کشور و استان ما همچنان وجود دارد، گفت: باید همچنان فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، رعایت اصول بهداشتی در دستور کار همه مردم باش.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه ویروس کرونا در کشور و استان ما همچنان وجود دارد، اظهار داشت: شهر خرم آباد از علامت آبی به نارنجی تبدیل شده و این نشانه خوبی نیست.

وی افزود: باید همچنان فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، رعایت اصول بهداشتی در دستور کار همه مردم باشد، به خصوص در این ماههای آخر سال که نیاز است چرخه اقتصادی اصناف، بازار و مردم همچنان با رونق باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: طبیعی است اگر این نشانه‌ها از نارنجی پایین‌تر بیاید و به وضعیت قرمز برسیم، هم در رونق اقتصادی و هم فعالیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی اختلال به وجود می‌آید، در این راستا درخواست می‌کنم تزریق نوبت سوم واکسن کرونا و رعایت اصول و مقررات بهداشتی همچنان در دستور کارها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: این دهه به یاد ماندنی و سرنوشت ساز از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ۵۷، برای ایران اسلامی و مردم مسلمان ما رقم خورد، آغاز دهه فجر روزی به یاد ماندنی است که با بازگشت امام راحل به ایران اسلامی بعد از ۱۵ سال تبعید حاصل شد، در این ۱۰ روز رویدادها و حوادث مهمی به وقوع پیوست.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: در ۱۲ بهمن ورود امام راحل به خاک ایران اسلامی، اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان انقلابی و دل بسته به اسلام، قرآن، مرجعیت و روحانیت، بیعت نیروی هوایی با امام، شکست دستور حکومت نظامی با حضور مردم در خیابان‌ها به دستور امام راحل، تسخیر صدا و سیما در دهه فجر، اعلام همبستگی تمام ارتش و پادگان‌های نظامی و انتظامی به ملت و سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه این رویدادها که به وقوع پیوست در درون هر یک از آنها مطالب فراوانی برای گفتن، شنیدن، نوشتن، تولید فیلم و آثار هنری وجود دارد، گرچه مطالب زیادی گفته شده و نوشته شده، آثار هنری هم خلق شده اما هنوز ناگفتنی‌ها و نانوشتنی های زیادی وجود دارد، مردم کشور ما چه آنهایی که در داخل و چه آنهایی که در بیرون کشور هستند سالروز استقلال، آزادی و رهایی از چنگال استکبار و زورگویان عالم را در این دهه جشن می‌گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه جوانان انقلابی و حزب الهی، گروه‌های جهادی با مشارکت تمام سازمان‌های دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد با برنامه‌های پرمحتوا، آگاهی بخش، امید آفرین و نشاط آور نشان دهند که مردم ما همچنان در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی مستحکم ایستاده‌اند گفت: درخواست می‌کنم از عموم مردم با مشارکت خود در مراسم‌های این دهه بر اهداف متعالی انقلاب اسلامی مستحکم بایستند و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی که استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، عدالت خواهی و مقابله با زورگویان عالم است را بر دست بگیرند و عیان و آشکار اعلام کنند.