سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: اگر مدارک متقاضیان در مرحله پیش ثبت‌نام ناقص یا اشتباه باشد، می‌توانند از ۲۳ شهریور تا قبل از آغاز مرحله ثبت نام اصلی مدارک خود را کامل کنند.

به گزارش میرملاس‌خبر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در خصوص بررسی مدارک داوطلبان پیش ثبت نام کننده و فرصت برای تکمیل مدارک ناقص برخی افراد، گفت: بر اساس قانون طی یک ماه ۶ دستگاه فرصت دارند مدارک بارگذاری شده و اطلاعات هویتی داوطلبان را صحت‌سنجی کنند که این فرصت ۲۳ شهریور به پایان می‌رسد.

وی با بیان آنکه دستگاه‌های مربوطه اطلاعات متقاضیان را صحت‌سنجی می‌کنند، اظهار داشت: امیدواریم در هفته بعد نتایج را از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط دریافت کنیم تا بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تأخیری در صحت‌سنجی‌های صورت گرفته شده وجود نداشته باشد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در ادامه بیان کرد: طبق برنامه چنانچه یک متقاضی از این شش دستگاه تاییدیه خود را بگیرد و به تعبیری دیگر همه مدارک او مورد تأیید قرار گیرد، یک پیامک به عنوان کد رهگیری برایش ارسال می‌شود و باید تا ۲۷ مهر ماه منتظر بماند. در این تاریخ با همین کد رهگیری وارد سامانه ستاد انتخابات شده و فرم تفصیلی‌تری را کامل می‌کند تا فرآیند ثبت نام نهایی خودش را نهایی کند.