مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران همواره در خط مقدم جهاد رسانه‌ای می‌باشند که این مهم از ضروریات غیر قابل انکارِ مسوولیت اجتماعی این قشر است.

به گزارش میرملاس‌خبر، منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فرا رسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز پاسداشت خبرنگار را به همه‌ی خبرنگاران و فعالان حوزه خبر تبریک گفت.

متن پیام احمدی به این شرح است؛

بی تردید خبرنگاران برای پاسداشت از حقیقت و ارتقای سطح آگاهی جامعه به منظور رسیدن به بلوغ فکری در راستای روشنگری، همواره در خط مقدم جهاد رسانه ای می باشند.

تقارن روز خبرنگار با روز عاشورای حسینی(ع) فرصت مغتنمی است تا از قلم ارزشمند خبرنگاران انقلابی مکتب حسینی(ع) برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که با آزادگی برای توسعه و تعالی ایران عزیز تلاش می کنند به خوبی استفاده کنیم.

اینجانب برخود وظیفه می دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار کشور بخصوص شهید والامقام شهید “محمود صارمی” که از افتخارات استان لرستان می باشند این روز را خدمت تک تک خبرنگاران استان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این مجاهدان بی ادعا آرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق عزتمندانه از درگاه حضرت احدیت دارم.