مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۸۷۱ متقاضی از کارگران و واحدهای تولیدی استان برای حضور در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید نام نویسی کرده اند.

به گزارش میرملا‌س‌خبر، علی جهانی در جلسه نهایی کمیته داوری سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اظهار داشت : این جشنواره در راستای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و کارآفرینی در مراحل مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش اقتصادی برگزار می شود.

وی افزود :پس از اعلان ثبت نام در این جشنواره ، اطلاع رسانی گسترده ای جهت جلب و جذب حداکثری مشارکت جامعه کار و تولید استان از طریق رسانه ها صورت گرفت و پس از اتمام مهلت ثبت نام ۸۷۱ مور از متقاضیان در سه بخش خدمات ، صنعت و کشاورزی ثبت نام کردند .

جهانی به تشکیل کمیته داوری و ارزیابی ثبت نام کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت : کمیته داوری سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید متشکل از کارشناسان زبده و برگزیده تعدادی از نهادها و دستگاه های اجرایی استان تشکیل و در مرحله اول، پرونده ها و مستندات لازم به صورت مجازی مورد بررسی قرار گرفت .

وی با اشاره به تشکیل تیم بازدید میدانی جهت بررسی از طرح ها و راستی آزمایی گفت : پس از بررسی های لازم، در نهایت ۲ کارگر ، ۲ گروه کار و یک واحد نمونه استانی مورد تایید و انتخاب کمیته نهایی داوری قرار گرفت .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد : منخبین این جشنواره جهت رقابت در مرحله ملی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید کشور ارجاع شده اند که درصورت کسب امتیازات لازم بعنوان منتخب ملی معرفی خواهند شد .