نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مسئولان می‌دانند اگر در امور ارزشی عقب‌نشینی کنند و یک‌قدم عقب‌نشینی شود، دشمن چندین قدم به جلو می‌آید.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تاکید به اینکه اختلاف‌افکنی در بین اقشار مختلف، نقشه دشمن است، اظهار داشت: مسئولان می‌دانند اگر در امور ارزشی عقب‌نشینی کنند و یک‌قدم عقب‌نشینی شود، دشمن چندین قدم به جلو می‌آید.

وی با بیان اینکه دشمن کلید اغتشاش، تخریب و خرابکاری را زده است، افزود: رسانه‌های خارجی و برخی از رسانه‌های داخلی با وقاحت تمام گاهی همراهی‌هایی می‌کنند، مردم عزیز هوشیار باشند که دشمن به دنبال التهاب‌آفرینی و اغتشاش است، اما در این مرحله هم شکستی بر شکست‌های او افزوده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به مناسبت هفته دولت، تصریح کرد: از تلاش‌های دولت سیزدهم، رئیس‌جمهور و همه کسانی که شبانه‌روزی در حال تلاش برای خدمتگزاری هستند تشکر می‌کنیم اما گرانی اجناس و فشار سنگینی که به جهت اقتصادی و معیشتی بر مردم وارد شده سبب می‌شود خدمات شاخص کم‌رنگ شود، دولت از نخبگان اقتصادی که بیرون از دولت هستند کمک بگیرد تا این فشار اقتصادی که کمر مردم را خم کرده از دوش مردم برداشته شود.

وی با بیان به اینکه بیش از ۴۸ هزار نفر در کشور و هزار و ۶۱ نفر هم در استان برای نمایندگی مجلس ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بررسی و استعلام از دستگاه‌های چهارگانه خواهد شد، از هم اکنون درخواست می‌شود به میزان همین مشارکت در ثبت‌نام، در همگام روز انتخابات هم شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام شاهرخی ادامه داد: راهبرد مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، عملیاتی شود، یکی از این عواملی که می‌تواند در مشارکت حداکثری دخالت داشته باشد، سلامت انتخابات است، مر قانون در صلاحیت‌ها و عدم صلاحیت‌ها رعایت شود، هیئت‌های اجرایی از انسان‌های عادل، دارای حسن شهرت، امین و امانت‌دار باشند، فرمانداران در این جهت باید دقت لازم را داشته باشند.

کد خبر ۵۸۶۴۳۳۱