نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: احداث راه آهن دورود - خرم‌آباد- اندیمشک و سد معشوره با سرعت بیشتری ادامه پیدا کنند تا در پایان دولت رضایت‌مندی که رهبر تاکید کردند، محقق شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد دوری از اشرافی‌گری و استکبارستیزی را از ویژگی‌های دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: شایسته‌سالاری در این دولت باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در همه استان‌ها کارهای مهمی را شروع کرده است، افزود: انتظار می‌رود کارهای بزرگی که در استان شروع شده مانند احداث راه آهن دورود – خرم‌آباد- اندیمشک و سد معشوره با سرعت بیشتری ادامه پیدا کنند تا در پایان دولت رضایت‌مندی که رهبر تاکید کردند، محقق شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: امسال شاهد افتتاح بیشتری در استان بودیم و این کاملاً مشهود است، امیدواریم در سال‌های آینده ما در حوزه عمرانی، آبادانی، فرهنگی و اجتماعی کارهای بیشتری انجام بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راهبرد دشمن در ایجاد تفرقه است، گفت: دشمن سه راهبرد دیپلماسی همه جانبه، حفظ رویکرد فشار حداکثری و بازدارندگی ایران و جلوگیری از پیشرفت را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر روی راهبرد سوم که همان بازدارندگی ایران و جلوگیری از پیشرفت با التهاب داخلی، تنش منطقه‌ای و ایجاد بی ثباتی داخلی بوده تمرکز کرده است، تصریح کرد: از احزاب و جریان‌های سیاسی، اساتید و همه اقشار درخواست دارم که به خنثی کردن توطئه دشمن توجه کنند، زیرا سیاست دائمی آمریکا تقویت ناامنی، ایجاد التهاب و بی ثباتی است.