نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پاسداران، بسیجیان و عشایر در عملیات‌های گوناگون هشت سال دفاع مقدس در مناطق مختلف حماسه آفریدند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه دوشنبه در دوره تربیت و تعالی پاسداران استان لرستان، اظهار داشت: پاسداران انقلاب هشت سال سربلندی و سرافرازی را برای ایران اسلامی رقم زدند.

وی با تاکید به اینکه سپاه لرستان نیز در این امتحان بزرگ سربلند و موفق بیرون آمدند، افزود: این مدال افتخاری برای پاسداران، عموم مردم، تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) و لشگر ۸۴ خرم‌آباد است که مقام معظم رهبری تعبیرات زیبا و دلنشین را در مورد آنها داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: پاسداران، بسیجیان و عشایر در عملیات‌های گوناگون هشت سال دفاع مقدس در مناطق مختلف حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه کارنامه درخشان و میراث گرانقدری از پاسداران انقلاب اسلامی لرستان مشاهده می‌شود، مطرح کرد: یکی از برگ‌های زرین آن تقدیم شش هزار و سیصد شهید استان در راه تداوم انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت امام راحل در راستای حرکت انبیا بود و پرچم دین را به اهتزاز درآورد، ادامه داد: حاکمیت احکام دینی، عدالت، صداقت و فضیلت‌ها در جامعه از اهداف امام راحل بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، عنوان کرد: اهداف مقام معظم رهبری نیز اهداف امام راحل است و هر کس با مقام معظم رهبری بیعت کند گویا با پیامبر اسلام بیعت کرده است و رکن اصلی این امر نیز پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برنامه دشمن این است که مانع توانمندی‌های نظام اسلامی شود و کارآمدی نظام اسلامی را زیر سوال ببرد، گفت: اولین توانمندی ما ایمان اسلامی است که باعث شد موانع را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه برنامه ما باید تقویت ایمان اسلامی در مقابل تضعیف ایمان اسلامی و دینی از سوی دشمن باشد، تصریح کرد: ایستادگی در مقابل نظام سلطه و استکبارستیزی از ویژگی‌های امام راحل بود.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه پاسدار مرزها هستند، پاسداران مرزهای عقیدتی هم هستند، افزود: حرکت در مسیر تعالیم اسلامی موجب می‌شود که برنامه‌های دشمن اجرایی نشوند.

امام جمعه خرم‌آباد، گفت: ما وظیفه داریم بر ایمان دینی خود بیافزاییم، دست دیگران را بگیریم و ایمان نسل جوان را تقویت کنیم و این امر جلوی فساد اقتصادی، اداری، سیاسی و غیره را خواهد گرفت.