عباس گودرزی با انتقاد از عملکرد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: متاسفانه مدیرکل راهداری از توانمندی و کفایت لازم برخوردار نیست و پروژه‌ها را در زمان معمول انجام نمی‌دهد، لذا از وزیر راه می‌خواهم که به این بی‌کفایتی در لرستان پایان دهد.

به گزارش میرملاس‌خبر، عباس گودرزی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل زیرگذر میدان دام کشتارگاه بروجرد، اظهار داشت: از ۲۴ باکس این زیرگذر ۲۱ باکس آن آماده حفاری جهت احداث است اما راهداری استان حدود یک سال است که در این زمینه تعلل می‌کند.

وی افزود: پیگیری احداث این زیرگذر چهار سال به طول انجامید زیرا یک نقطه بسیار حادثه‌خیز است، اما متاسفانه مدیرکل راهداری استان لرستان از توانمندی و کفایت لازم برخوردار نیست و پروژه‌ها را در زمان معمول انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه مردم روستاهای محور آبسرده از تاخیر طولانی در تعریض راه اصلی که بسیار حادثه‌خیر است گله‌مند هستند، تاکید کرد: مردم دیگر روستاهای بروجرد و اشترینان نیز از وضعیت راه‌ها رنج می‌برند لذا از وزیر راه می‌خواهم که به این بی‌کفایتی در لرستان پایان دهد.

وی به تکمیل و بهره‌برداری از فاز اول ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت بروجرد اشاره و گفت: طبق توافق‌های قبلی با وزارت راه و شهرسازی، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری این ورزشگاه را تا پایان دوازدهم خواستارم.

گودرزی از افزایش تخصیص آب سد آبسرده و شهید بروجردی خبر داد و افزود: تخصیص این دو سد به صورت سرجمع از ۳۲ و نیم به ۱۱۶ و نیم میلیون مترمکعب افزایش یافت به همین دلیل ضرورت دارد وزارت نیرو نسبت به تخصیص اعتبار بیشتر و تسریع در تکمیل این سدها اقدام کند.

وی به اجرای پروژه توسعه بیمارستان کوثر به حدود سه برابر ظرفیت طی دو سال گذشته توسط سازمان تامین اجتماعی کشور اشاره و یادآور شد: امید است پیرو توافق‌های گذشته تا پایان دولت دوازدهم این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد تا کارگران و بازنشستگان و عموم مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.