نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر لزوم حمایت دولت، حاکمیت و قوای سه‌گانه از نماینده خود یعنی استاندار، گفت: حمایت‌هایی که تابه‌حال شده قابل‌تقدیر است، اما با این میزان، مشکلات استان لرستان حل نمی‌شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد با تأکید بر لزوم حمایت دولت، حاکمیت و قوای سه‌گانه از نماینده خود یعنی استاندار، اظهار داشت: حمایت‌هایی که تابه‌حال شده قابل‌تقدیر است، اما با این میزان، مشکلات استان لرستان حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات استان، استاندار نیازمند حمایت ویژه است، افزود: راز موفقیت نماینده دولت این بوده که ابتدا هیئت دولت و سپس حاکمیت در بیرون از استان حمایت کامل از استاندار داشته باشند، این حمایت و همکاری نیز در درون استان باید وجود داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخابیه از جمله خرم‌آباد و چگنی، گفت: بارها از تریبون نمازجمعه عرض شده که اگر کسانی بدون ملاحظه شایسته‌سالاری و غیره به کسی رأی بدهند، خیانت به خدا، رسول خدا و مؤمنین است و گناهی نابخشودنی است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان که طبق قانون حق دخالت در انتخابات را دارند، انتظار می‌رود که در نهان و آشکار از قانون پیروی کنند، در غیر این صورت کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اعلام کرده که با چنین متخلفانی اعمال قانون می‌کند و در مسئله تخلف در انتخابات، جای ترحم به کسانی که تخلف می‌کنند یا کرده‌اند، نیست. پس از نهایی‌شدن حکم در صورت اجازه قانون، اطلاع‌رسانی شود تا جنبه بازدارندگی از تخلف محفوظ بماند.