موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد به زائران اربعین حسینی به طور شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش میرملاس‌خبر، کریم خورشیدوند مسئول موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این موکب فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ به عنوان بزرگترین موکب مردمی در سطح کشور آغاز کرده است، اظهار داشت: در موکب مردمی امام خامنه‌ای خدماتی هم‌چون اسکان، پذیرایی، خدمات پزشکی و خودرویی و مکانیکی به زائران امام حسین ارائه می‌شود.

وی با تاکید به اینکه مردم لرستان به عشق و محبت به اهل بیت شهرت دارند، افزود:  مرد و زن، پیر و جوان، کوچک و بزرگ می‌خواهند خود را در حرکت عظیم اربعین حسینی شریک بدانند.

مسئول موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد ادامه داد: اربعین حسینی کنگره بزرگ شیعیان هستند و شیعیان در این کنگره دست دوستی به هم می‌دهند در راستای آرمان‌های اسلامی با هم بیعت می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه اربعین باید مردمی باقی بماند، تصریح کرد: آن چیزی که طوایف مختلف را با هم متحد می‌کند عشق به اهل بیت است و هم‌اکنون صدها خانوار اطراف موکب مردمی امام خامنه‌ای برای پذیرایی زائرین امام حسین اعلام آمادگی کرده‌اند.

خورشیدوند با اشاره به اینکه به طور شناور ۲۰۰ نفر در هر شیفت در موکب مردمی امام خامنه‌ای خرم‌آباد کار می‌کنند، گفت: این موکب در سال گذشته پذیرای یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر در سراسز دنیا بوده و خادمین به طور شبانه‌روز به زائران خدمات ارائه می‌دهند.