نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پیام انقلاب مرزهای کشور را در نوردیده و به محور مقاومت رسیده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، بزرگداشت ۴۸۳ شهیده و ۳۹۱ زن جانباز لرستان، اظهار کرد: حضرت امام راحل (ره) با دم مسیحایی خویش جریان دینی و فرهنگی سالم و متنفذ را در ایران اسلامی ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در حکومت پهلوی و حضور نظام سلطه در کشور، ظلم، ستم و اختناق بر جامعه حاکم بود، افزود:: عشایر، طوایف و سادات از لرستان به اقصی نقاط کشور تبعید شدند و همین برنامه هم در حوزه علمیه قم ایجاد شده بود، به‌گونه‌ای که روحانیت روزها نمی‌توانستند در حوزه علمیه مشغول درس و بحث باشند.

نماینده ولی‌‌فقیه در لرستان با یادآوری اینکه در جریان سالم فرهنگی انقلاب، نقش بانوان حماسی و عاطفی بود، و ما را به این مقطع رساند، مطرح کرد: اوج ابعاد حماسی و عاطفی بانوان را در جنگ تحمیلی مشاهده می‌کنیم، بانوان از طرفی در پشتیبانی از جنگ و هم در رزم و همراهی رزمندگان اسلام حضور داشتند و فرزندان پروش یافته از دامان آنان شهید شدند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه با آغاز ۸ سال دفاع مقدس مردم استان لرستان جز اولین استان‌هایی بودند که برای دفاع از میهن اسلامی از همان روزهای ابتدایی جنگ خود را به نقاط مرزی رساندند، عنوان کرد: این امر افتخاری برای مادران لرستانی است که فرزندانی را تربیت کردند که تداوم انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: اینکه مقام معظم‌ رهبری می‌‌فرمایند: دوران بزن در رو تمام‌ شده است و اگر یکی بزنند ۱۰ تا می‌خورند یعنی در موضع تهاجم هستیم و این موضع  براساس حماسه و عاطفه‌ای  است که مادران شهدا برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه پیام انقلاب مرزهای کشور را در نوردیده و به محور مقاومت رسیده است، گفت: اگر دشمن یک نقطه در سوریه را می‌زند محور مقاومت سه نقطه را می‌زند و این اقتدار برگرفته از فرهنگ انقلاب است.