نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوتاهی بانک ملی در واگذاری صنایع غذایی گهر دورود گفت: از وزیر اقتصاد می‌خواهم برای نجات این سرمایه عظیم ملی و اشتغال‌زایی منطقه بر کاغذبازی، بروکراسی شکننده و درازمدت بانک ملی نظارت کند.

به گزارش میرملاس‌خبر، حسین گودرزی صبح امروز در نطق میان‌دستور مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: دورود و ازنا روزگاری نه چندان دور قطب صنعتی لرستان بوده‌اند اما امروز از بیکاری، مهاجرت جوانان جویای کار، فقر، حاشیه‌نشینی و رکود و تعطیلی صنایع رنج می‌برند.

وی افزود: به همین دلیل از ریاست قوه قضاییه و وزیر صمت می‌خواهم نسبت به رفع مشکل راه‌اندازی فولاد و ذوب‌آهن ازنا به عنوان بزرگترین صنعت اشتغال‌زایی استان لرستان اقدام عاجل کنند.

وی با اشاره به کوتاهی بانک ملی در واگذاری صنایع غذایی گهر دورود، عنوان کرد: از وزیر اقتصاد می‌خواهم برای نجات این سرمایه عظیم ملی و اشتغال‌زایی منطقه بر کاغذبازی، بروکراسی شکننده و درازمدت بانک ملی نظارت کند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های جاده ازنا_شازند و کمربندی دورود سال‌ها است با اعتبارات قطره‌چکانی بر زمین مانده است، خاطرنشان کرد: اینک این پروژه‌ها در ماده ۵۶ قرار گرفته و امید می‌رود جانی تازه بگیرند، بنابراین از وزیر راه انتظار دارم در تکمیل این دو پروژه و آغاز پروژه تقاطع غیرهمسطح شهر چالانچولان اهتمام ویژه به خرج دهد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با اشاره به نبود “سی‌تی‌اسکن” در شهرستان ازنا، گفت: هیئت امنای ارزی تامین تجهیزات پزشکی در اجرای دستور وزیر بهداشت در تحویل فوری “سی‌تی‌اسکن” شهر ازنا و واگذاری سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی شهرستان دورود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بیمارستان جدید دورود پس از سال‌ها توقف ناشی از دو بار جابه‌جایی مکان اینک در مسیر ساخت قرار گرفته اما تداوم کار در انتظار تامین اعتبار در قالب ماده ۵۶ و تسریع در عقد قرارداد فاز دوم از سوی وزارت بهداشت است.

گودرزی خطاب به وزیر نیر تاکید کرد: آقای اردکانیان آب شرب ازنا به دلیل نامرغوب بودن لوله‌های انتقال تنها دو روز بعد از افتتاح قطع شده، بنابراین لازم است که نسبت به تامین اعتبار خرید لوله چهار کیلومتر پایانی این مسیر و تسریع در عملیاتی کردن ماده ۵۶ پروژه فاضلاب دورود و همچنین تخصیص اعتبار جابه‌جایی روستای کمندان و آبگیری سد کمندان اقدام کنید.