تاجگردون فاسد بود یا نه، لابی گر بود یا نه، صلاحیتش به حق رد شد یا نه ، دغدغه ی من نیست که اگر تاجگردون خیری برای قوم لر داشت این وضع موجودمان نبود!

به گزارش میرملاس‌خبر، تاجگردون فاسد بود یا نه، لابی گر بود یا نه، صلاحیتش به حق رد شد یا نه ، دغدغه ی من نیست که اگر تاجگردون خیری برای قوم لر داشت این وضع موجودمان نبود!

قصه اینجاست که بام فساد سرجایش ایستاده پس چرا حال و هوای جریان اصولگرایی فرق کرده است.
شرکت فولادمبارکه اصفهان از سال ۱۳۹۷ با مشکلات بسیاری مواجه شد، که علت اصلی آن در سوءمدیریت، به‌کارگیری مدیران بازنشسته و تبانی پشت پرده و فسادهای احتمالی در انعقاد قراردادها و نادیده گرفتن منافع مجتمع و سهامداران بورسی آن بوده که تخلفات متعددی را در این مجتمع صنعتی رقم زده است. گزارش تحقیق و تفحص مجلس بخشی از نتایج گزارش ۳۰۰ صفحه‌ای تحقیق و تفحص از این گروه اقتصادی است. طبق گزارش تحقیق و تفحص، رقم تخلفات ۹۱ هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان است.

اما واکنش قالیباف به این تخلف بزرگ چه بود!؟

«مجلس لیستی از این تفحص علنی نکرده و با اعلام مصادیق قبل از رسیدگی قضایی مخالف است. برخورد سیاسی، مبارزه با فساد را به حاشیه می‌برد»

این جمله را اگر روحانی می‌گفت امروز رسانه‌های مدعی اصولگرایی چه وامصیبت‌هایی که سر نمی‌دادند که مگر دیگر چه باید اتفاق بیفتد که مصلحت اندیشی در برخورد با فساد را کنار بگذارید؟

چه شد ناگهان که هوای روی بام فساد این میزان خنک می‌شود که وزیر صمت با اشاره به رسانه‌ای شدن تخلفات فولادمبارکه به راحتی می‌گوید: « کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند اما همه این مسائل که اعلام شده تخلف نبوده و البته به دنبال راهکاری هستیم که زمینه برخورد قاطع با افراد خاطی تمهیداتی بیندیشیم که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم»
این بود همه تعصب شما دولت مثلا محرومان برای برخورد با فساد!

چرا کسی از زاکانی نمی پرسد ماجرای بازداشت یکی از مدیران شهرداری در بخش حقوقی این شهرداری دقیقا چه بود!؟

معاون پارلمانی رییس جمهور فرموده اند وزیر راه و شهرسازی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی سر کار حاضر نشده و همین موجب بروز شایعاتی شده، اما برخی نمایندگان هم به دیدار وی رفته اند و ایشان به کار خود ادامه خواهند داد.

اما ماجرا چیست!؟

ماجرا بازداشت مشاور ویژه جناب وزیری است که در دوره وزارتش در دولت احمدی نژاد دکل نفت را غیب کردند و بردند!

ماجرا را بگذارید از زبان نماینده مجلس بشنویم که حداقل ما متهم به تخریب دولت نگردیم.

اردشیر مطهری، نماینده مجلس روز پنجشنبه در رشته توئیتی درباره جزئیات بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی، نوشت: «ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده‌اند.»

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، قبل‌تر نیز در توئیت دیگری نوشته بود: «رستم قاسمی از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده است. این درست نیست.
باید بلند شود و پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.»

آری تشت رسوایی اصولگرایان از روی بام افتاده است حتی اگر این بام با تغییر هر دولتی هوای دگری داشته باشد باب دل این و آن اما مردم حالا دیگر خود همه چیز را بهتر از ما می فهمند و این ما هستیم که همچنان در خوابیم!

 

یادداشت از ابوذربابایی‌زاده