دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از کشف ۲۸ قبضه سلاح توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان خبر داد.

به گزار شمیرملاس‌خبر، داریوش شاهون‌وند شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل اطلاعات لرستان با گسترش دقیق و جامع چتر اطلاعاتی خود، دو مورد باند سلاح در استان را شناسایی کردند.

وی با اشاره به دستگیری سه متهم، حامل ۲۲ کلت کمری و شش قبضه سلاح شکاری در این رابطه عنوان کرد: هدف اصلی اینها این بوده که این سلاح‌ها را به داخل استان‌ها به خصوص لرستان وارد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان ادامه داد: تشویق و ترغیب جوانان برای استفاده از این سلاح‌ها بر ضد نظام، کسانی که به هر نحوی در راستای حفظ نظام کوشا هستند، حافظان نظام، نیروهای انقلابی و همچنین کشته سازی از دیگر اهداف این باندها بوده است.

شاهون وند با بیان اینکه هشدار ما به خانواده‌ها این است با پیشگیری، رصد و نظارت مراقب فرزندان خود باشند که احیاناً در چنین باندهایی قرار نگیرند تصریح کرد: با توجه به اینکه سلاح این متهمان انبوه بوده، قطعاً ۱۵ سال حبس تعزیری برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: همچنین رصد خواهیم کرد و اگر احیاناً احراز شود که هدف اینها ضربه زدن به نظام بوده از ابعاد دیگر مانند محاربه و مفسد فی الارض برای اینها در نظر گرفته می‌شود و به اشد مجازات خواهند رسید.