معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از معرفی ۴ مدیر متخلف از پروتکل‌های بهداشتی به دستگاه قضا خبر داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، محمود ثمینی شامگاه جمعه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران از برخورد با مدیران متخلف در حوزه پروتکل‌های بهداشتی ویژه کرونا خبر داد و اظهار داشت: ۴ مدیر متخلفی که تذکرات را رعایت نکرده‌اند به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند، یک مدیر هم به خاطر عدم رعایت پروتکل‌ها عزل شد.

وی با تاکید به اینکه اقدامات را به صورت قاطع پیگیری کرده‌ایم، افزود: در مراحل اولیه به مدیران تذکر داده شد، در مراحل بعدی به طور جدی تر ورود پیدا شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه ۲۱۰۰ تذکر به مدیران در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شده است، تصریح کرد: نه شخص مدیر الزاماً، بخشی پرسنل رعایت نکرده‌اند و یا در مواجه با ارباب رجوع رعایت نشده است و یا به هر دلیلی در پیشگیری شیوع کرونا اقدامات مؤثری که طبق مصوبات ستاد کرونا باید انجام می شده احیاناً غفلت و کوتاهی شده و به هر حال تذکر داده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه بیش از ۲۲۰ تذکر برای مدیران متخلف درج در پرونده شده است، گفت: گفته‌ایم که اگر در دستگاهی حتی کارشناسان رعایت نکرده باشند، علاوه بر برخورد با کارشناسان خود مدیر هم توبیخ می‌شود که اتفاق افتاده است.

 

  • منبع خبر : مهر