۶۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت محورهای اصلی و روستایی در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میرملاس‌خبر، در هفته دولت ۵۶.۳ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های اصلی و شریانی شهرستان پلدختر به بهره‌برداری رسیده که ۲۰ کیلومتر آن به صورت آسفالت حفاظتی چیپ سیل انجام شده است.

در قالب طرح ابرار نیز ۸.۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی در شهرستان پلدختر با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و عملیات بهسازی ۷.۵ کیلومتر دیگر نیز انجام شده است.

به گفته‌ی عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل لرستان پس از سیل سال گذشته عملیات مرمت، بازسازی و احداث ۱۴۰ دستگاه پل در استان عملیاتی شد که تاکنون ۹۵ دستگاه از آن‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: ۴۵ دستگاه پل در شهرستان پلدختر اجرایی شد که ۲۹ دستگاه از این پل‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل لرستان با بیان اینکه ۱۶ دستگاه پل دیگر با اعتباری بالغ بر ۶۶۷ هزار و ۱۷۹ میلیون ریال در دست احداث است، عنوان کرد:  در صورت تخصیص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار تا ۲۲ بهمن امسال همه این پل‌ها به ویژه پل‌های بزرگ بابازید، چم شهران و پران‌پرویز به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی از در دست اجرا بودن ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای بابازید و زیودار خبر داد و گفت: روکش آسفالت محورهای دسترسی به تالاب‌های گردشگری پلدختر نیز به طول یک کیلومتر و با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.