سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان وجود ۵۰۵ مدرسه کانکسی در استان خبر داد و گفت: پنج هزار و ۷۴۷ دانش آموز در این مدارس کانکسی مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش میرملاس‌خبر، رضا عزتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از وجود ۵۰۵ مدرسه کانکسی در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: پنج هزار و ۷۴۷ دانش آموز در این مدارس کانکسی مشغول به تحصیل هستند و از طرف دیگر استان دارای ۶۵ مدرسه سنگی و ۱۱ مدرسه کپری است.

وی با اشاره به وجود ۶۹ مدرسه چادری در طح استان لرستان، افزود: در این راستا از خیرین عزیز دعوت می‌کنیم تا بتوانیم حداقل این مدارس کپری و چادری را به مدارس سنگی و یا آجری تبدیل کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۸پروژه آموزشی در قالب ۷۱۶ کلاس درس در استان در دست اجرا است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۲۲ مدرسه جدید با ۷۱ کلاس درس از سوی نوسازی مدارس لرستان تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

به گفته عزتی، اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان قول داده است که پروژه‌های آموزشی را تا پایان امسال تحویل آموزش و پرورش دهند.

گفتنی است ۳۴۸ هزار و ۹۶۵ دانش‌آموز در مدارس دولتی و غیردولتی استان لرستان در سال جاری مشغول به تحصیل هستند و ۲۷ هزار و ۱۲ نفر مدیران مدارس، معلمان و نیروهای خدماتی و اداری جامعه فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش لرستان را تشکیل می دهند.

 

خبرنگار: سوسن ولی‌پور اصلانی