مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، جاسم محمدی فارسانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه موجب کمک به رفع محرومیت و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۷۰۶ فقره وام قرض‌الحسنه با اعتبار ۵۸ میلیارد از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این استان به نیازمندان پرداخت شده است.

وی به سرفصل‌های پرداختی تسهیلات قرض‌الحسنه در استان اشاره کرد و افزود: امسال ۴۴۷ فقره تسهیلات آموزش کسب و کار و اشتغال، چهار هزار و ۲۶۷ فقره تسهیلات کارگشایی، هزار و ۱۰۴ فقره تسهیلات مسکن، ۶۵۳ فقره تسهیلات فرهنگی، ۸۱۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن (ودیعه مسکن کمیته امداد و بهزیستی از محل بنیاد تعاون علوی) و ۴۲۱ مورد وام کارگشایی کرونا پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان ضمن دعوت از هم‌استانی نیکوکار جهت افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، گفت: با افتتاح حساب در این صندوق ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی می‌توانند یاریگر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در گسترش پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان باشند.