مدیرعامل شرکت گاز لرستان از افزایش 64 درصدی مصرف گاز خبر داد و گفت: با توجه به سرما و برودت هوا طی روزهای اخیر میزان مصرف روزانه گاز در استان به بیش از ۱۱ میلیون مترمکعب رسیده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، کرم گودرزی از افزایش ۶۴ درصدی مصرف گاز در استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به سرما و برودت هوا طی روزهای اخیر میزان مصرف روزانه گاز در استان به بیش از ۱۱ میلیون مترمکعب رسیده است و این در حالیست که این میزان در زمان مشابه سال گذشته ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب بوده است.

وی با بیان اینکه اکنون بیشترین میزان مصرف گاز لرستان در بخش خانگی است افزود: به همین منظور در راستای تامین گاز مورد نیاز و جلوگیری از افت فشار شبکه در روزهای اخیر، مصرف صنعتی استان محدود شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با توصیه بر رعایت دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد ادامه داد: استفاده از لباس مناسب و وسایل گرماشی استاندارد، نصب پرده ضخیم در منازل و خاموش نمودن وسایل گرمایشی اتاق های کم مصرف باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی گاز خواهد شد.

وی افزود: شرکت گاز لرستان تامین کننده بیش از ۷۰ درصد سبد انرژی استان می باشد و تاکنون توانسته ۹۹/۸ درصد جمعیت خانوار شهری و بیش از ۹۲ درصد جمعیت خانوار روستایی را از این انرژی پاک بهره مند سازد.