ثبت نام خودروهای وارداتی امروز ۲۵ مهر به پایان می رسد. در این مرحله متقاضیان می توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند البته هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده است.

به گزارش میرملاس‌خبر، مطابق اعلام سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی امروز ۲۵ مهر ثبت نام خودروهای وارداتی به پایان می رسد. در این مرحله متقاضیان می توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند البته هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی اختصاص دارد.

البته فروش علی‌الحساب ۶ خودرو درحالی آغاز شد که براساس دستورالعمل شورای رقابت باید خودروهای وارداتی با قیمت مصوب بفروش می رسید که سازمان حمایت در واکنش به این موضوع اعلام کرد: براساس مصوبه ۱۸ مهرماه کارگروه خودرو شورای رقابت مقرر شده با توجه به اینکه فرایند واردات خودروهای وارداتی در حال انجام است و تعیین قیمت قطعی و انجام فرایند ثبت نام مستلزم ارائه کلیه اسناد و مدارک ترخیص می شود و با عنایت به زمان بر بودن این موضوع و به جهت تنظیم بازار خودرو قرار شده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به برآورد علی الحساب خودرو، در خصوص خودروهایی که وارد شده و مجوزهای لازم از قبیل استاندارد، محیط زیست و … را اخذ نموده‌اند برای تخصیص به افراد دارای اولویت در سامانه فروش اقدامات اجرایی لازم را با دریافت بخشی از مبلغ علی الحساب اعلامی معمول نماید.