رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی لرستان گفت: بر اساس نتایج نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه‌های مرجع در ۲۴ ساعت گذشته‌ ۹۰نفر به تعداد مبتلایان به کووید۱۹ در استان اضافه شد و‌ تعداد کل مبتلایان‌ تا کنون به‌ ۳۰۲۵ مورد رسید.

به گزارش پایگاه‌خبری میرملاس‌خبر، دکتر محمدرضا نیکبخت از آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹ در لرستان تا شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه خبر داد و بیان کرد:
تا کنون ۱۶۴۲۶ نمونه ی از بیماران مشکوک به “کووید ۱۹” در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۱۴۰۵۳ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۳۰۲۵ مورد مثبت و تعداد ۱۱۲۵۱ نمونه منفی اعلام شده است.

وی افزود: از ۷۲۰ نمونه ارسالی در طی ۲۴ ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان تعداد ۹۰ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

دکتر نیکبخت ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان یک نفر جان باخته به علت کووید ۱۹ داشته‌ایم و تا کنون تعداد ۱۴۵ نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند.

وی تصریح کرد: تعداد ۵۴ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: از ابتدا تا کنون تعداد ۲۸۲۶ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.
انتهای پیام

  • نویسنده : کرم ملک‌آسا