مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۱۰۸ مجتمع‌ کارگاهی کوچک مقیاس در شهرک‌‌های صنعتی این استان احداث می‌شود.

به گزارش میرملاس‌خبر، فرزاد محمدی صبح امروز در آیین احداث ۲۴ واحد کارگاهی و عملیات اجرایی توسعه شهرک‌ صنعتی شماره سه خرم‌آباد با بیان اینکه ۴۲۰ میلیارد تومان برای ۹۸ پروژه در سطح ۲۰ شهرک‌ صنعتی استان پیمان‌سپاری شده است، اظهار داشت: این عدد در ادوار گذشته عدد بی‌سابقه‌ای است که این امر موجب شد شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته رتبه نخست شهرک‌سازی در کشور را کسب کند.

وی با اشاره به بهبود وضعیت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی لرستان، افزود: در یک سال گذشته در حوزه برق ۷۲ مگاوات پیمان‌سپاری و در حوزه آب ۳۵۰ لیتر بر ثانیه آب اضافه شده و تمامی شهرک‌های صنعتی استان دارای گاز هستند و در این مدت ۵۰ هزار مترمکعب به ظرفیت گازرسانی شهرک‌ها افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ادامه داد: روشنایی هفت شهرک صنعتی در دستورکار است و همچنین زیرساخت مخابرات و فیبرنوری تمامی شهرک‌ها تکمیل و یا قرارداد آن منعقد شده است و تا پایان سال همه این موارد تکمیل خواهد شد.

وی از آغاز نهضت آسفالت در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و عنوان کرد: آسفالت ورودی و سطح شهرک‌ها به عنوان مطالبه حق صنعت‌گران استان آغاز شده است که تاکنون عملیات آسفالت شهرک شماره ۳ خرم‌آباد با اعتبار ۷ میلیارد تومان نیز بهره‌برداری شد.

محمدی از اضافه شدن ۲۰۸ هکتار به مساحت اراضی شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: ۱۸ و نیم هکتار از اراضی شهرک‌ صنعتی شماره سه خرم‌آباد که در سنوات گذشته راکد بود را کاهش متراژ داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در نظر داریم ۱۰۸ مجتمع‌ کارگاهی کوچک مقیاس با متراژ ۱۵۰ متر در سطح شهرک‌های استان ایجاد کنیم، مطرح کرد: سهم شهرک صنعتی شماره سه خرم‌آباد از این تعداد کارگاه کوچک مقیاس ۲۴ واحد است.