استاندار لرستان گفت: لرستان فرصتی برای اختلاف و درگیری ندارد و وجود اختلاف بین مسئولان، به ضرر مردم و استان است.

به گزارش میرملاس‌خبر، سید موسی خادمی در سومین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح طرح‌های مشترک شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب استان بر لزوم هماهنگی و همکاری مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم در سال پایانی دولت تاکید و اظهار داشت: در سال پایانی دولت مسئولان و مدیران با انرژی مثبت و هماهنگی نسبت به خدمت‌رسانی به مردم، اقدامات خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه لرستان فرصتی برای اختلاف و درگیری ندارد، افزود: در موضع اختلاف بین مسئولان، مردم متضرر می‌شوند از این رو باید با دوری از اختلافات، ضمن هماهنگی، همدلی و همکاری در جهت خدمت تلاش کنیم تا مردم از اقدامات خوب مسئولان بهره‌مند شوند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مسئولان و مدیران باید در کار خود اطلاعات کافی داشته باشند، عنوان کرد: همیشه می‌توان بهتر کارکرد و در برنامه‌ریزی های خود باید به دنبال اجرای اقدامات به بهترین شکل ممکن با توجه به ظرفیت‌های موجود باشیم.

وی ضمن یادآوری اینکه هنوز با آنچه می‌خواهیم فاصله داریم، گفت: داشتن یک شهر خوب و امکانات مناسب حق مردم است، بنابراین همه مسئولان، نمایندگان مجلس و مدیران با همدلی و اتحاد در پیشبرد اهداف باید همدیگر را یاری کنند تا مردم از اقدامات انجام شده بهره‌مند شوند.

خادمی به عملکرد مثبت و دقیق رسانه‌های استان در سیل اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان نامحرم نیستند و اقدامات آنان و انتشار دقیق اخبار و اطلاع‌رسانی در رخدادهای مختلف مانند سیل اخیر به استان کمک کرد و عملکرد آن‌ها ستودنی است.

وی طرح تفصیلی خرم‌آباد، ساماندهی عرصه قلعه فلک‌الافلاک، پادگان ۰۷، خیابان حافظ و انقلاب، پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت پادگان سپاه، بهره‌برداری از زیرگذر بهارستان را از جمله کارهای اثرگذار انجام‌شده طی چند سال اخیر در استان دانست و بیان کرد: با تلاش و همکاری نمایندگان پیشین مجلس توانستیم برای تعداد زیادی از سدهای استان تخصیص آب بگیریم که تا قبل از این تخصیص آنها صفر بود.

استاندار لرستان تصریح کرد: البته اقدامات انجام‌شده در مقابل کمبودها و عقب ماندگی‌ها کم است اما به تناسب توان و زمان، فعالیت‌های موثری در راستای فعال‌کردن پروژه‌ها و واحدهای تولیدی راکد انجام گرفته است.