استاندار لرستان گفت: رئیس مجلس در سفر اخیر به استان، قول ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران را داد.

به گزارش میرملاس‌خبر، فرهاد زیویار ظهر امروز در شورای مسکن استان که با حضور مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سالن جلسات استانداری لرستان برگزارشد، با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: کار نهادهای مولود انقلاب نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی براساس نیازها و نظام مسائل جامعه است.

وی افزود: شکل‌گیری نهادها علاوه بر مساله خدمتگزاری، مبنای فکری و تفکری دارد و این امر مسئولیت کار را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار لرستان مبنای شکل‌گیری نهادهایی نظیر کمیته امداد حضرت امام (ره) را اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه دانست و گفت: کمیته امداد تنها به دنبال پرداخت مستمری نیست بلکه در راستای توانمندسازی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی ورود پیدا کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در بخش تامین مسکن در ابتدای راه هستیم اما استان در پیگیری رتبه سوم را داراست، افزود: البته به نتیجه رساندن این پیگیری‌ها مهم است و باید بستر را برای تامین مسکن فراهم کرد.

زیویار با اشاره به اینکه در سفر اخیر رئیس مجلس به لرستان، قول ساخت پنج هزار واحد مسکونی در استان با هدف تامین مسکن مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران لرستان را داد، افزود: باید بستر لازم را برای تامین زمین فراهم کنیم و محدودیت انجام کار نداریم.

زیویار گفت: همدلی بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی برای تولید مسکن مددجویان وایثارگران وجود دارد و به هر میزانی نیاز به مسکن از سوی دستگاه‌ها اعلام شود وظیفه داریم با تأمین زمین این نیازها را مرتفع سازیم.