رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخابانی است و آمارهای غیررسمی مورد تایید نیستند.

به گزارش میرملاس‌خبر، احسان یاوری در جمع خبرنگاران با تاکید به اینکه اعلام پیروزی پیش از موعد جرم انتخابانی است، اظهار داشت: آمارهای غیررسمی مورد تایید نیستند و گزارش‌های لازم به منظور بررسی به دستگاه‌های قضائی اعلام خواهد شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود ۳ تا ۴ ساعت پس از پایان زمان رای‌گیری و شمارش آراء، نتایج رسمی اعلام شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان این که تمام شعب رای‌گیری در سراسر استان تا ساعت ۲۴ موظفند آراء مردمی را اخذ کنن، عنوان کرد: تا کنون گزارش نگران‌کننده امنیتی در استان نداشته‌ایم و در بحث تاسیسات و زیرساخت خوشبختانه برای ارتباط برخط مشکلی وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: براساس اعلام وزارت کشور رتبه مشارکت استان تاکنون چهارم است و انتظار می رود در همین رده بماند.

یاوری ادامه داد: در شهرستان معمولان ۲۴ شعبه داریم که در ۱۰ شعبه آن درخواست تعرفه اضافه داشتیم و تعرفه‌های مورد نیاز تامین شد و تا این لحظه در تمام نقاط استان متقاضی رای نداریم که بدون دلیل نبود تعرفه امکان رای‌گیری برایش وجود نداشته باشد.
وی تاکید کرد: اعلام با اشاره به این که آمارهای غیررسمی اعلامی در فضای مجازی تایید نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۳ تا ۴ ساعت پس از پایان زمان رای‌گیری و شمارش آراء، نتایج رسمی اعلام شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اعلام کرد: مواردی از خرید و فروش آراء در استان شناسایی شد که بر اساس قانون با افراد متخلف برخورد خواهد شد.