وزیر کشور گفت: مردم ما آماده حماسه‌آفرینی جدید در ۱۱ اسفند برای نشان‌دادن عمق وفاداری به آموزه‌های بلند انقلاب هستند.

به گزارش میرملاس‌خبر، احمد وحیدی وزیر کشور در همایش اقشار و نخبگان لرستان با بیان اینکه ملت ما بارها و بارها در همه صحنه‌ها باقدرت و افتخار نشان داده که یک ملت مثال‌زدنی و بی‌نظیر است، اظهار داشت: مردم ما آماده یک حماسه‌آفرینی جدیدی می‌شوند، حماسه‌ای در ۱۱ اسفند، برای نشان‌دادن عمق وفاداری مردم به آموزه‌های بلند انقلاب، عمق همبستگی مردم باعزت و سرافرازی کشور، عمق میثاق و پیوند با شهدا، عمق پیروی از ولایت و خط ولایت بودن.

وی افزود: مردم ما در این چهل و چند سال بعد از پیروزی انقلاب، در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند، معدل در این انتخابات بیش از ۶۰ درصد حضور بوده است، این نشان‌دهنده عمق وفاداری، بصیرت، موقعیت‌شناسی است.

وزیر کشور با تاکید به اینکه عدم شرکت در انتخابات جز به نفع دشمنان کشور، به نفع کسی دیگری تمام نمی‌شود، تصریح کرد: الان وقت این است که بدانیم اگر می‌خواهیم دشمن را یک گام به عقب برانیم، باید حضور قوی در انتخابات داشته باشیم، اگر می‌خواهیم توانمندی‌های خودمان را شکوفاتر کنیم باید یک گام قوی‌تر در انتخابات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات فرصت آفرینی، قدرت آفرینی و راندن دشمن به عقب است، گفت: ملت بصیر ما متوجه است که باید مشارکت خود را هر چه بیشتر و قوی‌تر کند.

وحیدی تاکید کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند که سیاه نمایی کنند و بگویند احیاناً مردم و جوانان را ناامید کنند، اما کشور ما با قدرت با وجود همه توطئه‌های دشمنان رو به جلو است، این مسیر با در میدان بودن همه مردم ادامه پیدا خواهد کرد، دولت با تمام وجود در خدمت ملت است و خود را خدمتگزار مردم می‌داند، شأن دولت خدمتگزاری است.