رییس کل دادگستری لرستان گفت: دستگاه قضایی با محتکران و اخلالگران بازار که معیشت مردم را تحت فشار بیشتر قرار دهند، برخورد قاطع است.

به گزارش میرملاس‌خبر، محمد رزم در جلسه شورای قضایی لرستان با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه مسوولان نظام و دستگاه قضایی تحقق شعار سال است، اظهار داشت: همه ما باید به سهم خود برای محقق شدن آن تلاش نماییم.

وی افزود: دستگاه قضایی با محتکران و اخلالگران بازار که معیشت مردم را تحت فشار بیشتر قرار دهند، برخورد قاطع است.

رییس کل دادگستری لرستان ادامه داد: فراهم‌سازی زمینه‌هایی که منجربه ارائه مطلوب‌تر خدمات قضایی به مردم از سوی کارکنان  این دستگاه و خدمت به مردم در جهت جلب رضایت آنها، اجرای کامل سند تحول قضایی و تعالی آن، تقلیل پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی با ایجاد و اصلاح قانون و انجام اقدامات پیشگیرانه، کوتاه کردن زمان رسیدگی و توجه به اطاله دادرسی از اولویت های دستگاه قضایی می‌باشد.

وی گفت: دستگاه قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری و کم کردن زندانیان، تحقق شعار سال، حمایت کامل و همه جانبه از تولید کنندگان، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان ومانند سال های گذشته مساعدت بیشتر به دولت برای رفع مشکلات مردم از جمله بهبود معیشت و مقابله جدی با محتکران، گران فروشان و فرارهای مالیاتی تلاش می کند.

رزم اضافه کرد: اهتمام هر چه بیشتر در صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی و برخورد متناسب با مسوولانی که کوتاهی داشتند، نخبه گزینی و ارتقای نیروهای شایسته، جوان و پرانگیزه، انسداد بسترها و گلوگاه‌های فسادزا، ارتقای امور دستگاه قضایی از وظایف اصلی شورای قضایی استان لرستان است.